Kullanıcı Yorumları Tüketici Yorumları Müşteri Yorumları Ürün Yorumları

Örnek: kullanıcı yorumları, altın çilek, ttnet gibi..




Yepyeni ve 16 farkli kategoride xnxx porno zevkini doyasiya cikarmak icin porno video her daim hizmetinizde! Turkiyede sansur olaylarinda basta gelen isimlerden en onemli olaylardan haberiniz vardir elbette. Bu olaylarda ornegin artik liseli porno yasak diyorlar. E arkadasim o zaman millet ne izleyecek. Neye bakipta asilacaklar? Anlamiyorum niye sansur getirip milletin brazzersme zevkini ellerinden aliyorsunuz. Bu size yakismaz. Biz japanh sitemizde her zaman en yuksek kaliteyi hedefledik. Hayir cok biliyorsunuz madem isi o zaman Turkiyenin en buyuk sitelerinden olan rokettube porno sitesini satin alip ordan kendiniz yayin yapin milletin brazzerssuna ne karisiyonuz amk.

Orviax Forum Orviax Kullanıcı Yorumları

Kategorisi: Kişisel Bakım ve Bu Yazı Defa okunmuştur

Orviax Performans arttırıcı ürün ile ilgili orviax kullananlar tarafından yapılan yorumlar orviax kullanıcı yorumları başlığı altında toplanmaktadır. Ayrıca dilerseniz orviax şikayetleri veya önerilerini de buradan dile getirebilirsiniz..

Orviax ile ilgili bir kullanıcının sitemize yapmış olduğu yorum şu şekildedir:

iyi günler sayın kullanıcılar site reklamından aldığım ORVİAX ürünü kullandım inanın hiç bir faydasını görmedim kesinlikle hiç bir arkadaşıma tafsiye etmiyorum benim 99 tl em gitti sizlerin gitmesin ve hakkımıda helal etmiyorum sahtekarlara..aynı mesajı site yöneticilerede yazdım

Bir Başka kullanıcının ise yorumları şu şekildedir:

Selam arkadaşlar bende aldım ama Yemin ederım cok etkılıydı acaba dedım bı bendemı böyle etkı gördu googlede arama yaptım orviax kulanıcı yorumları dıye bu sayfa cıkdı ama ılk yorumu bırakan arkadaşa ben katılmıyorum bendeki etkisi sabaha kadar normalde en fazla 1 kere ilişkıye girebılıyordum bu ürünü içdikden sonra sabah olmadı diyebilirim :) 4 kere bırlıkde oldum kız arkadaşımla süperdi valla orviax ben beyendim

orviax forum · orviax kullananlar · orviax kullanıcı yorumları · orviax şikayetleri · orviax zararları ·

Orviax Forum Orviax Kullanıcı Yorumları için 34 şikayet yada yorum yapılmış

  1. Sinan Surmak diyor ki:

    merhaba ben bu ürünü amerikada yaşarken kullanmışdım burda satışa sunuldunu yenı gördum hemen alırım :) etkisi fena bır ürün bence.

  2. Davut kuş diyor ki:

    Selam arkadaşlar.
    Orviax ürünü bana mail ile gelen bır reklamla aldım ürünü kullandım ve cok menmun kaldım bundan önce aldım ürünlere benzemıyor gercekden ben etkisini gördüm.

  3. Suat diyor ki:

    Selam arkadaşlar ben bu ürünü sanal pazar dan sipariş ettım bugune kadar 4 defa kullandım ama her defasında harikaydı ürün gercekden çok etkili bu tarz ürünler alınca ınsan seviniyo cunku hep 30 kulanımlık hemde fiyatı uygun.

  4. mehmet diyor ki:

    arkadaşlar bu ürün çok güzelmiş kullanmayan kalmasın tşk odatv.com

  5. hakan kavim diyor ki:

    Selam ben orviax ürününü orviax resmı sitesınden aldım yanında hediyeleri ile yolladılar tşk. Ürün gercekden etkili yanı ben 49 yaşındayım ve haftada bır zor yaparken bu ürünle istedım zaman yapabılıyorum 1 oluyor bana yetiyor aslında… TŞK.

  6. Fikri yarış diyor ki:

    Selam arkadaşlar orviax kulanan bı arkadaşımın tavsiyesi ile bu ürünü kullandım.
    Etkisi gercekden tartışılmaz yazılanlarıda okudum anladımkı genel olarak sağlam bir ilac.

  7. sonerrs diyor ki:

    Selam arkadaşlar bırakın ürün bir işe yarıyor palavralarını ürün hiçbir işe yaramıyor. kendimde kullandım arkadaşlarımda kullandı sonuç sıfır yaşım 35 tek kapsül azdır diye iki kapsül aldım yine bir işe yaramadı bırakın bence bu zırvalamayı…

  8. mikail diyor ki:

    ( sonerrs ) rumuzlu arkadaşım yazını okudum ama bu ürünü ben dahil kapalı çarşımızdaki birkaç esnaf dostumuzada verdim kullandı hepimizde etki etti sende neden etmedı ? Hımmm benım yaşım 45 sanırım 40 yaş altında etkı göstermıyo :) ama 35 yaşındayken ben böyle ilaclara ihdiyac duymazdım şeker hastalığından sonra ereksiyon problemım basladı Orviax denilen üründen biz menmunuz teşekkürler.

  9. Abdurrahman pirim diyor ki:

    BU ÜRÜNLE RESMEN İNSANLARI DOLANDIRIYORLAR HİÇ BİR ETKİSİ YOK 2 KAPSÜL BİRDEN ALDIM HİÇ BİR ETKİ GÖRMEDİM 0216 330 89 49 TELEFONA SİPARİŞ VERMİŞTİM YA SAHTESİNİ PİYASAYA SÜRÜYORLAR YADA ORVİAX ÜRÜNÜ İLE İNSANLARI KANDIRIYORLAR BU YAZDIĞIM AYNI ZAMAN BİR İHBARDIR YETKİLİLERE DUYURULUR AYRICA SON ZAMANLARDIR AL BAŞINI BİTKİSEL İLAÇ ADI ALTINDA İNSANLAR SÖMÜRÜLÜYOR SAĞLIK BAKANLIĞININ DİKKATİNE ARZ OLUNUR

    • hesso diyor ki:

      1 kapsül aldım alet dimdik dakikalarca sex. sanki daha önce erkek olmamışım. testislerim doldu, penisim hacim kazandı, ereksiyon dehşet. sende neden etki etmedi anlamadım. sahtesini almış olmayasın.

  10. Tahsin Erbolat diyor ki:

    Ya yazan bazı zevzekler mutlaka bu dolandırıcılıktan bir pay alıyordur.Yok çok memnun kalmışta,yok 1 tl ye geliyormuş ayda da falan filan hey sayın yetkililer,bir tık göremedim.100 kaatım gitti hakkımı helal etmiyorum haram olsun sizlere

  11. cengiz şahin diyor ki:

    arkadaşlar böyle bir sürü ürünler var hiç birini kullanmadım.43 yaşındayım acaba hbu ürününü kullansammı ne dersiniz tansiyon ilacı kullanıyorum.kaç saat etkili tansiyonum olması zarar veririmi yan etkisi nei aydınlatırsanız sevirim.kaç saat etkili herkese selam.

  12. Barış Çelik diyor ki:

    Merhaba bende orviax kullandım eşimi tatmın edemıyordum baskaları ıle olmasından korkuyordum . Yaşım 49 ama iş bitmemış demek Orviax aldım ve etkısınden çok menmunum acaba bazı kışıler etkı görmedik diye yazmış bende etki gördüğüm için doğrusunu yazmak istedim. Saygılar……

  13. bilal atıcı diyor ki:

    arkadaşlar sağlığınızı düşünüyorsanız iade garantili epimedium macununu kullanın..

  14. Abdulmecit Saruhan diyor ki:

    Yorumlarda, bu ürün bana iyi geldi diyenler, ürünü piyasaya sürenlerdir. Bir kişi bilgisayarın başına geçer, farklı en az 50 adet mail adresiyle ürün hakkında olumlu yorumlar yazar. Bu elemanın görevi sadece yorum yazmaktır. Böyle bir kaç uyduruk firmada parasızlıktan çalıştım. Alıcılar genellikle yeni bir ürün hakkında bilgi edinmek için yorumlara baktığından sistem böyle işliyor. İnanın bu ürünün içeriği ambalajı dahil 5 TL yi geçmez. Kerizler olmasa, Uyanıklar nasıl geçinirdi…. Bu tür ürünleri kesinlikle doktor kontrolüyle, eczaneden alınız… 5 dakikalık zevk hayaliyle, sağlığınız biter…. sürüm sürüm sürünürsünüz Allah korusun…

    • Selim alattin diyor ki:

      bende orviax kullandım gercekden etkili ve güzel bir ürün işe yaramadı diyenlere şaşırıyorum :)

  15. Suat diyor ki:

    Selam arkadaşlar bende tum yorumları okudum bu ürünün reklamını maynet de gördüm ve aldım. Ben cok menmun kaldım açıkcası bu yazılan bazı olumsuz yorumlarıda RAKİP FİRMA olarak adlandırıyorum kendimce :)
    ve ben urunu bırazdaha araştırarak aldım acıkcası *** burdanda görülceği gibi gercekden etkısı olmasa bukadar kışı bunu yazmaz ben ürüne bok atmak isteyenlerin olabileceğine inanıyorum çunku cekemeyen cok yurdumuzda .

  16. Suat diyor ki:

    Link verdim kısım *** Diye cıkmış site: hepsi burada.com da orviax diye bakarsanız yuzlerce gerçek kullanıcının yorumunu görürsünüz.

  17. Doğukan diyor ki:

    merhaba bende orviax aldım çok menmun kaldım bu ürün bir harika inmek bilmiyo. :)))))

  18. oktaymavili diyor ki:

    burda olumlu yazanlar kesinlikle bu firmanın adamlarıdır.yemin edebilirim kimsede hiç bir işe yaramayacağını bu ilacın ereksiyonla uzaktan yakından alakası olmadığını biliyorum.hemen bu yorumumun arkasından firmanın bir adamı sanki gerçek biriymiş gibi bu yazdığımı yalanlayacak.Ama onları Allaha havale ediyorum.almayın arkadaşlar paranızı boşa harcamayın.saygılar.

  19. Kadir doğanlar diyor ki:

    Selam arkadaşlar bende burdakı olumlu olumsuz yorumları okudum. gecen hafta sipariş verdım ürünü çok araştırarak aldımı söyleye bilirim. Buradaki yorumları itina ile okudum.
    ürünü kullandım ve ben etkisini gördüm. Bunu yazmak istedım cunku Burda olumlu olumsuz Yorumlar Var ama Ben şahsen kullandım etkisinide gördüm. Sanırım bazı kişiler ürüne ve firma sahipleri hakkında çamur kampanyası başlatmış bazı zavallılar olarak görüyorum :) herkeze iyi form’lar.

  20. cüneyt diyor ki:

    Orviax etkısi muhteşem bence 1 kapsül kullandım 30 yada 40 dk sonra dımdıkdım :)

    • metin mert diyor ki:

      büyüme oldumu

  21. Samsunlu diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar bende orviaxsı kulandım etkısını gördum samsundan murat ben teşekürler.

  22. Furkan diyor ki:

    Sertleşme sorunum ve erken boşalma sorunum vardı orviax sı tv reklamlarında gördüm ve aldım gercekden cok kalıteli bir ürün denemenizi tavsiye ediyorum.

  23. Doktore diyor ki:

    arkadaş kime inanacağız kimin doğru yazdığı kimin firmanın adamı olmadığını nasıl anlayacağız? şaştım kaldım bu işe

  24. Mehmet diyor ki:

    Orviaksi ben hepsi burdadan aldım hatta kampanya yapmışlardı ürün gercekden işe yarıyor bence işe yaramıyo diyenler sahte sını mı aldılar :) Dikkat edin böyle şeyleri direk resmi sitelerden alın ki işe yarayanı gercek olanını almış kullanmış olasınızzzz :)

  25. furkan ballı diyor ki:

    Merhaba beyler bende Orviax hapını bir eczaneden aldım ürün etkili bir ürün gercekden işe yaradı belirtmek istedim

  26. Hakan Dogan diyor ki:

    Arkadaşlar kesinlikle almayın. Verdiğim paranın her bir kuruşu kundaktaki bebeklerine kadar haram zıkkım zehir olsun. İnşallah kan kussun o parayı yiyenler ve evlatları. Ürün kutusunun baskısından sahte olduğu belliydi. Kesinlikle eczane dışında yerlerden özellikle internetten satın almayın. Yukarıdaki olumlu yazan (eczaneden alanlar hariç) şerefsizlerin hepsi aynı kişiler.

  27. Hasan Nedimoğlu diyor ki:

    Ürünle alakalı olumlu yorum yapan bazı arkadaşlarımızdan ricam mail adresime telefon numaralarını gönderebilirler mi? Sizi izninizle bizzat arayıp görüşmek istiyorum. Sizlere inanmak istiyorum ancak bu ancak konuşarak olabilir. Eğer gerçekten fayda gördüysek birbirimize yardımcı olmamız gerekir. hnedimoglu@gmail.com

  28. abbas283 diyor ki:

    Penisinizin hacimli görünmesini ve ereksiyonu sağlıyor. Penis damarlı hal alıyor. Cinsel hassasiyet artıyor. Yürürken bile pantoluna sürtünme sebebiyle penisiniz dikleşiyor. Sokakta dik penisle yürümek zorunda kalıyorsunuz. Bu gerçek.
    Fakat gecikme sağlamıyor. En azından bende gecikmeye hiçbir faydası olmadı.

  29. isim verilmez diyor ki:

    Fayda görmeyen arkadaşlar farkına varmadan ya sahtesini almışlar ya da usulüne göre kulanmamışlar yahutta her bünyede aynı etki yok, bilemem. Ben güven duyduğum için hepsiburada.com dan aldım ve faydasını gördüm. Hapı ilişkiden 45-60 dakika önce aç karnına veya yarı aç karnına bol su ile yutunuz. Alkol kullanmayınız tok karnına almayınız. Hapı yutunca Kendiliğinden bir şey olmuyor. Olaya girmeniz lazım, olaya girdiğinizde hemen sertleşme oluyor, ereksiyon mükemmel ve de ilişki süresi uzuyor. ilacın etkisi 10-12 saat sürüyor. Kısacası ben gerçekten randıman aldım 2 ay kadardır da her ilişki öncesi kullanıyorum. Günde 2 adetten fazla kullanmayın, durumunuz kötü ise 2 tane birden yutabilirsiniz.

  30. erkan diyor ki:

    düzgün kullanıldığı zaman mükemmel sonuç veriyor en az 12 saat sürüyor herkese tavsiye ederim

Konuya Yorum Yazın..

54 sorgu ile 0,407