porno

Kullanıcı Yorumları Tüketici Yorumları Müşteri Yorumları Ürün Yorumları

Örnek: kullanıcı yorumları, altın çilek, ttnet gibi..




MAURERS YORUMLARI

Kategorisi: Bitkisel Ürünler ve Bu Yazı Defa okunmuştur

maurersi yorumları, maurers zayıflatıcı hapı kullananlar kullanıcı yorumları, Maurers hakkında yorum ve şikayet sayfası, Maurers Şikayetleri, maurers hapı işe yarıyor mu ? maurers kapsül hakkında kullanıcı yorumları sitesi..

Merhaba değerli kullanıcı yorumları misafirlerimiz bu başlığımız altında maurers zayıflama hapı hakkındaki düşüncelerinizi bizimle paylaşmak ister misiniz?

Maurers hapı bildiğiniz üzere son zamanlarda piyasaya çıkan bir zayıflama hapıdır. Elbetteki herkes üzerindeki olumlu etkisi olacak diye bir kaide yoktur ancak eğer kullananların çoğu bu üründen şikayetçi oluyorsa ki o zaman sorun vardır demektir..

Değerli misafirlerimiz sizde maurersi hapı ile ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşmak isterr misiniz?

yorum yazmak için tıklayınız

maurers yorumlar · maurers yorumları 2012 · maurers kullanici yorumlari 2012 · maurers şikayetler · maurers kullanıcı şikayetleri ·

MAURERS YORUMLARI için 316 şikayet yada yorum yapılmış

  1. cemile aylin diyor ki:

    maurers hapı kullanalı 2 ay oldu. ilk ay kullandığımda gerçekten etkisini gördüm. başım dönmeye başladı, su içme isteği arttı ancak ikinci ay verdiğim siparişte kullandığım maurersi çok farklı. ilk ayki ürünün belirtileri hiç yok..

    acaba sahte ürün mü gönderdiler :(

    • BAU YILDIRIM diyor ki:

      BENDEDE AYNI SORUN OLMUSTU ILK AY 15 KILO VERDIM AMA IKINCI AY EWTKI YOK AKSINE ISTAH ACICI OLMSTU SAHTE ILACTI

      • nur diyor ki:

        sanırım bünye alışıyor o yüzden 2.3. kutularda kilo verilemiyor …,ilk kutuda evet çok veriliyor bende kullanıyorum ve de uzun aylar kullandım kilo verimim çok azaldı..daha sonraki kutularda çok çok az belki de hiç verilemiyor haklısınız sahte değil de bünye vermez oluyor.

  2. Selma diyor ki:

    Merak edip, acaba? diyen arkadaşlar için bu yorumu yazma gereği hissettim. Maurers hapından 2 kutu kullandım ve tam 8,5 kilo verdim. Inanılmaz iyi bir ürün. Hiç bir yan etkisi -çok susamanın dışında yok. Benim zayıfladığımı gören 2 arkadaşım da Maurers’i kullandı ve her ikisi de aynı pozitif etkiyi gördükten onların da tanıdıkları hapı kullandılar ve onlar da memnun kaldılar. Hapı kullandığım süre içerisinde spor yapmadım ve hatta yürüyüş dahi yapmadım, ama buna rağmen gözle görülür zayıflama ve bununla birlikte selülit azalması -hatta yok olması yaşadım. Bu yüzden Maurers’in bu övgüyü hakkettiğini düşündüğüm için ve tereddüt edenlere yol göstermesi için bu yorumu yazdım. Hayalinizdeki kiloya ulaşmanız dileğiyle…

  3. sultan diyor ki:

    ben bir haftadır kullanıyorum ama 1 gr bile veremedim.çok üzüldüm bendemi bir anormallik var yok

  4. gözde diyor ki:

    ben 10 gündür kullanıyorum ama hiç kilo vermedim yürüyüşte yapıyorum azda yiyorum ama etkisini göstermedi acaba ne zaman etkisini gösterir.bana cvp verirmisiniz

    • editor diyor ki:

      hanımefendi şimdiye kadar etkisini göstermiş olması gerekiyor fakat eğer bir faydasını görmediyseniz ürünün orjinal olup olmadığından emin olunuz lütfen..

      piyasada bu türlü ürünlerin sahteleri fazlasıyla bulunmaktadır..

      iyi günler dileriz..

      • ozlem kuzucuk diyor ki:

        Merhaba ben Aktardan aldığım 1 kutu maurersi kullandım 1 hafta içip 1 hafta ara vererek 1 kutu ile 6 kilo verdim . 1 ay ara verdikten sonra başka bir aktardan tekrar aldım başladığm 3 günü şiddetli kalp çarpıntısı tansiyon düşüklüğü mide bulantısıyla baş dönmesi sonucu istifra ederek hastanelik oldum. aynı zamanda 5i bir arada zayıflama çayıda kullandım. acaba aldığım 2nci kutu ilacın orjinal olup olmadığını nereden anlarım acill cevaplarsanız memnun olurum .

        • doktor zeynep diyor ki:

          özlem hanım öncelikle geçmiş olsun diyor ve almış olduğunuz ürünün orjinal olup olmadığı noktsında ise şunları söyleyebiliyoruz..

          eğer ilk aldığınız yerden aldıysanız ve aynı ürünse büyük ihtimal ile etkisi olacaktır ancak 5 in 1 kullandığınızdan dolayı da etki göstermemiş olabiliri..

      • günce özalp diyor ki:

        Hangi siteden alıcaz,yardımcı olabilir misiniz? Fiyatı nekadar?

    • atilla diyor ki:

      gözde hanım siz zaten bu hapın kilo verdirdiğini şu şekilde hissediyorsunuz daha önce giyemediğiniz giysilerinizi deneyin. bu ilaç vücudu sıkılaştırıyor. çok su içiyorsanız işe yarıyor demektir. eğer su içirmiyorsa zaten maurers değildir. ben de kullandım geçen yıl 11 kilo vermiştim ama geri alınıyor kilo onun için kilo verdikten sonra çok daha dikkatli olmak gerekiyor

    • hatice toksoy diyor ki:

      bende aynı hiçbir işe yaramıyor

  5. nehir diyor ki:

    merhaba arkadaşlar bilginiz olsun diye yazıyorum evet çok tutuyor ama kalp çarpıntısı yapıyor ve gerçekten ciddi boyutta dikkatli olun lütfen alırken birkere daha düşünün.

    • doktor zeynep diyor ki:

      Önerileriniz için çok teşekkür ederiz Nehir Hanım, iyi günler dileriz..

  6. GÜLAY diyor ki:

    gerçekten de mucize bir ilaç.bir kutu kullandım ve toplamda 4 kilo verdim herkese tavsiye ederim ikinci kutuyu b,r ay sonra kullanıcam hedefim 4 kilo da vermek inşallah veririm

    • doktor zeynep diyor ki:

      Allah yardımcınız olsun Gülay hanım, umarım Maurers hapından memnun kalırsınız..

  7. cengiz diyor ki:

    Zayıflama haplarının bir çoğunu kullandım, hiç biri bir işe yaramadı. yaşım 28 diyete başladığımda 79 kiloydum tam bir ay geçti super bir diyet yapıyorum belki onun etkisi belki sporun etkisi belki de hapın etkisi bilemem ama bildiğim tek bir şey varsa bu hap çok tok tutuyor ve şuan yani bir ay geçtikten sonra 72 kiloya düştüm hayal gibi bir 7 kilo verdim anlayacağanız bu haptan oldukça memnunum

  8. ayse diyor ki:

    mrhb arkadasım kullanıyodu cok memnun kaldı bende aldım fakat ınanılmaz dercede bas agrısı yaptı boyun agrısıyla bırlıkte ve kalp carpıntısı.ne yapmam gerkıyo yaardımcı olurmusunuz korkuyorum bısey olcak dıye

  9. ayse diyor ki:

    mrhb bende inanılmaz bas ve boyun agrısı oldu 3gun ıctım sadece kalp carpıntısıda ne yapmam gerkıyo yardımcı olurmusunuz bırakıyım mı devem mı

  10. başak diyor ki:

    arkadaşlar ben 4gündür kullanıordm ve acaip şekilde çarpıntı ve halsizlik yapıor ayrıca mide bulantısı ve kabızlıkta yapıyor bende ilacı bıraktım ayrıca birkaç eczacıdan piyasadan toplatıldığını ve çok zararlı olduğunu öğrendiğim sibutramin içerdiğini ve doktor denetimsiz kullanmanın kalp krizi, felç gibi ölümcül sonuçlara gidebileceğini öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim

    • atilla diyor ki:

      su tüketin bol miktarda su tüketin halsizliğin sebebi iyot bu ilaç ile birlikte iyot alıyorsunuz zaten sizi zayıflatan iyot bu nedenle istemeseniz de su için . yüksek tansiyona da sebep oluyor ona da dikkat edin… ben bu ilacın yanında sodayı çok içmiştim.

  11. ela diyor ki:

    ya bende bugün aldım başladım ama çok korkuyorum müşteri temsilcisiyle konuştum ürün hakkında bilgi almak için tarım bakanlı onaylı diyo barkotuda var ama çok tedirginim ben tatmin edermisiniz acaba bu aklımdaki şüpelerden kurtulmak için konuştum ama yorumları görünce yine korkmuya başladım

    • serap diyor ki:

      Yorumunuzu görünce söylemeden geçemeden dikkat etmeniz gereken nokta zaten sağlık bakanlığı demiyor tarım bakanlığı onayı yani canlıyla insanla sağlıkla ilgili bir kurum değil.ama sonuçta bende kullanıyorum herhangi bir zararını görmedim

      • ela diyor ki:

        sen nezamandır kullanıyorsun benim gözlerim falan ağrımaya başladı gögüs falan ben acayip üşümeye başladım buzdolabı gibiyim buz gibiyim şuana kadar 5 kilo verdim ama ne bileyim korkuyorum çin olmasından ben biber hapındanda almıştım 24günde 12 kilo verdi ama beni acayip sinirli yaptı ama çok kötü terletiyodu maurers terlemiyorum hiç biber hapını bırakmamın sebebide arkadaşım öldü biber hapından

  12. burcu diyor ki:

    *** sitesinden aldım cok mennunun arkadaşlar

    Edit: Site Kuralları Gereği link Paylaşımı Yapmak Yasaktır..

    • günce özalp diyor ki:

      Burcu Hanım bana mail atın,gunceozalp@hotmail.com

  13. şenay diyor ki:

    ilk maurers hapını internetten almıştım 1 kutu bitiminde 7 kilo verdim.2hafta ara verdikten sonra 2. kutuyu eczaneden aldım fakat aynı etkiyi göremiyorum.yan etkileride farklı ilacın taklit olup olmadığını nasıl anlarım acaba yardımcı olurmusunuz.

  14. selma diyor ki:

    bu yorumları sırf benım gıbı acaba sıteden bırımı fırmanın adamımı dıye dusunmeyın ve onyargılı olmayın dıye yazıyorum.ikinci kutunun yarısına bıle gelmedım daha.veee 7 kilo arkadaslar oyle mutluyumkı tombıs arkadaslarım benı cok ıyı anlar.5 yıl once bacagımın gıremedıgı pantolonum suan yavas yavas bol geliyor.10 kılo daha versem evlenmeden onceki kılom olacak.tesekkurler maurerse…..

    • gulnur diyor ki:

      selam selma . bendwe burdaki yorumları siteden mi diye düşünüyorum.benimde acilen kilo vermem lazım her türlü hapı kullandım ama bir fayda göremedim ne biber hapından nede altın çilek hapından . bana yardımcı olursan cok sevinirim.ona göre yarın sipariş verecem

    • esin yılmaz diyor ki:

      acaba hangi siteden aldınız nerden aldınız yazarmısınız_?

  15. aslı diyor ki:

    ben hapı 14 gün kullandm cok uyusma yaptı cok su içiriyo bas aqrısı yaptı yemek yedirmiyo 5 kilo verdim ama gercekten cok zararını gördüm suratm falan sarardı …. kilo vermek qüzel tammda bakın bunu bıraktıqınızdA mideye doqru düzqün hiç bişey girmediqinden metebolizmanız cökmüş olacak doqal olarak hem hastalık sahibi olucaksınız hemde verdiqiniz kiloyu alacaksınz geri fazlasıyla ben bırakıyorm bu günden itibaren doktorm kızdı felç bile yapabilirmiş baqırsaklara doqru dzqn bişey gitmeyip calısmadqnda baqrsaklarnz işlevini kaybedecek.. sindrm sisteminiz çökecek metebolizmanz zaten calısmıyo olacak ayrıca beyin de hasar yapıyomus… sinirli yapıyo zaten basta uyusukluk falan üşüme cok kötü etkiliyo ya sakın kullanmayn tarm onaylı diyo tarımla saqlık bakanlıqının alakası ne tarım bitkilere bakıo insan saqlıqıyla alaka lı hiç bişey yok bakın burdan kullananlara sesleniyorm o hapı bide bırakn hayatınıza devam edin bi zaman snra hızla kilo aldıqınızı göreceksiniz öle ne kadar kilo almamak için onumu kullanıcaksınz zaten baya bi kullandıktan snra ya öldürür yada sakat kalırsnz hareketlerinz deqişir sinir hastası olursunuz buna deqermi sizce…. spor yapın kilo verin en doqal yöntem zaten baska türlü werilmez mantıklı olun ben bi hata yaptm siz yapmayn eqer zararı olmasa okadar zenqin parası olanlar var onlar neden kullanmıyo cok mu para 50 tl hiç bişi zararı olmasa alırlardı bu maurers in reklamını yapan kilolu bayan gördüm neden o kullanmamıs bakın iyice düşününnnn….!!!

    • tugce diyor ki:

      arkadaşlar,
      olumsuz ozellıklerını yazmıssınız. dogrudur. soyle kı ben kutu kutu kullandım. 3 kutuda 28 kılo verdım.
      bu buyuk bır rakam. benvimjodan aldım ılk aldıgım orjınaldı ıkıncı aldıgım sahte cıktı. kullanmaya cesaret edemedım. ve sımdı baska bır yer buldum. orjınal urun. benımannem saglıkcı buna ragmen kullanıyor. cunku etkılerı cıddı anlamda cok.
      bu urun ORJINAL OLDUGU TAKTIRDE ISE YARIYOR ARKADASLAR. ıcıdnekı l-carnıtıne zaten yag yakıcı. kapsulun bırını kesın ıcınden cıkana bakın. mınık bır yag. zararı elbette var. karlp carpıntısı gece uykusuzluk asırı agız kurulugu ve asabıyet. bılınclı ınsan acıktırmıyor dıyerek hıc bısey yemezse bu ılacı kullanmasa bıle sınır halını gorur zaten.
      metabolızmanız calısınca kalp carpıntısı yapar. spor yaparken kı gıbı.
      son soyleyecegım su
      ÜRÜN ORJİNAL OLDUĞUNDA HİÇ BİR SORUN YAPMIYOR…

    • rıdvan diyor ki:

      ben 8 gün kullandım az daha kafayı yiyordum insanın psikolojisini mahvediyor 4 gün önce bıraktım hala etkisi var aklı olan kullanmaz

  16. aslı diyor ki:

    editör neden olumsuz olanlara cevap vermiyo bakın sadece memnun olanlara veriyo……

    • editor diyor ki:

      Öncelikle editör hiç kimseye cevap vermek zorunda değildir. Sonrasında Editörün bu sitede olan ürünlerin hepsi hakkında bilgi sahibi olması beklenemez. Bir üçüncüsü ise verdiğimiz cevaplarda ya hayırlı olsun veya geçmiş olsun tarzındaki cevaplardır..

      Burada yanlış bilgi paylaşmaktansa hiç bir bilgi paylaşmamak en doğrusu olacaktır insanların sağlığı için..

      İyi günler dilerim..

      • aslı diyor ki:

        editör cwp wermek zorunda evet işinize gelene cevap veriyorsnz kullann sakınca yok diyorsunuz ya

        ewet bak doqru söyledin yanlıs bilqilendiriliyo insanlar zaralı o ilaç kimse kullanmamalı hadi bi düşün sence mantıklımı içinde sibutramin var vede bu insanı öldrebilirr……!!!

        • doktor zeynep diyor ki:

          Aslı hanım Kullanıcı Yorumlar Editörü Cevap Vermek Zorunda değildir. Site kuralları gereği sitede yapılan yorumlardan kullanıcılar sorumludur.

          Ayrıca Kullanıcı Yorumları Sitesi herhangi bir firmaya bağlı olmadığından dolayı böyle bir zorunluluğu yoktur.

          Bunun dışında böyle bir site açılmış ki halkımız faydalansın diye. Editör bilgisi olan konularda zaten yardımcı olmaktadır..

          Lütfen böyle bir zorunluluğun olduğunu iddia etmeyin aksi taktirde site kurallarını bir kere daha gözden geçiriniz lütfen…

          • aslı diyor ki:

            he öledir ya ok by

  17. ozlem diyor ki:

    bnmde kullanalı 3 gun oldu ama korkuyorum cok tedırgınım .halsızlık bas donmesı mıde bulantısı yapıyo …bıde verdıgım kıloları gerı almaktanda cok korkuyorum .en ıyısı fazla baslmadan bırakmak arkadaslar…saglık acısındanda sakıncalı gıbı

    • aslı diyor ki:

      ewet bırakmalısın qercekten zaralı ya saqlıqnz önemli deqlse eqer ömr boyu kullann zaten ya ölürsünz ya sakat olr sunuz … felç kalabilir beynde hasar bırakablr içinde sibutramin var doktora götrn bakalm ne dicek yada ilacı arastrmaya gndern ……zararlı kesnlikle kullanmayn …

  18. gözde diyor ki:

    iyi akşaml ben ürünü iki gündür kullanmaya başladım..iki günde bir kilo vermişim ama böyle acılı kilo vermektense hiç vermemeyi tercih ederim..iki gündür uyuyamıyorum bütün sinirlerim bozuldu sürekli başımda ağırlık varmış gibi hissediyorum midem bulanıyor çok halsizim.aynı gün arkadaşımda aldı onda bir sorun olmadı.. sizce kısa bir süre için mi bu çektiklerim yoksa sürekli böyle olacak mı acaba neden kaynaklanıyor.

    • aslı diyor ki:

      ben kullandm biliyorm gözde kesnlikle kullanma saqlıqını düşün yukarda yazdqmı ii oku herkezde aynı etki qöstermez direk
      kimi insanlara kilo bile aldryoms ne yapcqı belli olmaz boswer saqlıqnı düşün
      hem mantıklı olun biraz …

    • sümeyyegül diyor ki:

      bu ilacı gelinimiz alnmıştı uykusuzluk ve agız kurulugu yapmış o yuzden kullanmayı bıraktı ve ben başladım kukllanmaya.3 haftadır kullanıyorum,ilk hafta çok kötü geçti hapı aldıktan 3 4 saat sonra kollarımda bi agrı sanki bütün gün yük taşımışım,bebegimi yedirirken bile kolum titriyprdo. ve bacak kaslarım çok yorgundu,otursam kalkmaknamaz kılmak cok yorucu olmuştu amam 1 hsfts sonra kesildi ,bünyem alıştı galiba.bide bu hap kullanalı ben su içmeyi hepten bıraktım.e tatlı tuzlu bişi yiycemki acıkcam dimi

      • başak bir diyor ki:

        arkadaşlar aman haa sakın sakın diyorum ben.. neden mi ben şuan bu ilaç yüzünden tekerlekli sandalyedeyim de ondan.. daha neler neler yaşadım ama en kötü sonuçta bu oldu..

  19. tuğba diyor ki:

    merb ben mauresi kullanmaya baslayalı 7gün oluyo ilk 2gün boynumun alt kısmında kızarıklıklar meydana geldi daha sonra ara verdim am şuan devam ediyorm arada bi görünüyor aynı şekilde. sizce ürünü bırakmalımıyım aynı zamanda gercekten kiloda verdim kızarık dışında bi problemim yok ne yapmalıyımmmmm…..

    • aslı diyor ki:

      kullanma git bakıyım doktora ne dicek sana hala yukarda yazdqmı okumadnz mı mantıklı düşünn ya ….!!! ben kullandm cok zararlı hala etkisi gecmedi üstmden pişmanm sakın dewam etmyn pişman olrsnz …. qüzel diyenler ürüne hala devam edenler ürünü bırakan da fazla kilo alıo sakın kullanmayn

  20. serap diyor ki:

    aslı korkuttun beni ben geçen yaza girerken 14 gün kullandım ama sıkı da spor yaptım 5 kilo verdim çoz az yiyordum.bu kış yemeyi abarttığım için geri aldım ama ben aşırı tatlı yiyorum.maurers aldım 3 gündür kullanıyorum tatlı ihtiyacımı tekrar kesti.yürüyüşede başladım 1 kilo verdim gene….sibutraminin i de okudum pek zararlı durmuyo sağlıklı kişiler için….ama sendeki yan etkileri banada yapıyo yüzümde sararma olduğunu söylemişlerdi ve şuan çok üşüyorum onuda çok su içmeme bağladım.e tabi bide mide aç kalınca üşüyosun oruç gibi….ne bilim ya etkiledin genede beni….Ama 4 kilo daha vermek istiyorum….

    • aslı diyor ki:

      ya siz aklınıza gidin dicek bişeym yok ne desem boş werdiqinz kiloyu aldnz snctaa..

  21. gözde diyor ki:

    bugün tartıldım aslı yine aynı kilodayım önceden 90 kiloydum diyetisyene gittim 20 kilo verdim ama artık veremeyince ilaç almam gerektiğini düşündüm..hapın etkileriden biride görülüyorki saat sabah 5 olmasına rağmen hala uyuyamıyorum 3 gündür uyku yok yedirmiyor tamam ama bugün yine tartıldım 300 gram fazlam çıktı yani bir kilo vermiştim onuda almışım üzerine kiloda almışım..hapın bulantı baş ağrısı vs geçti ama yinede içince sanki beynim uyuşuyor hararet yapıyor fakat terlemiyorum..ya hapı bıraktıktan sonra alıp almama bizim elimizde zayıfladık diye yersek alırız ama benim merak ettiğim bir insan kaç gün uyumazsa ölürdü :)) onuda internetten öğrendim 11 günmüş kaldı 8 gün..bu gidişle bir uyuyacağım bir daha kalkmayacağım…sesimizi duyan varsa uzman birileri yanıtlasın lütfen yaaa

  22. aslı diyor ki:

    ya kızım iyimisin sen hayr aldırıyo cnkü yemedqn içn metebolizma calısmıo azda yesen alıosun..

  23. ela diyor ki:

    aslıcım evet sorun oluyo benim arkadaşım ilaçtan öldü ama biber hapından bende kullanıyorum 5 kilo verdim acayip çarpıntım ve üşümem var mecburum başka türlü veremiyorum

    • aslı diyor ki:

      kendnz bilirsnz bende öle düşünyrdm ama insann azimle yapamayacaqı bişey yok spor yapın az yiyin

  24. gözde diyor ki:

    ya artık her şey ii gibi.baş ağrısı felan gitti.ama uyuyamıyorum 3 saat uyuyorum artık gnde..bilmiyorum yaaa

  25. aslı diyor ki:

    kndnz blrsnz

  26. SEVGİ diyor ki:

    kesinlikle tavsiye etmiorum verdiğiniz paraya yazıkk ben kullandımm 1 kutusu bitti ama zayıflamadım 2,5 litre su içtiğim halde..aksine kilo aldımmm çok pişmanımmmm sakın almayınn

    • derya ayan diyor ki:

      aynennnn sevgi hanımmm katılıyorummmmm

    • nese ozturk diyor ki:

      aynen katılıyorum sevgi hanıma bende kilo aldım :((((((((((((

  27. Iys diyor ki:

    bir tanıdığımın bu ilacı kullandığını gördüm ve internetten araştırayım dedim ve yorumları görünce yazmadan geçemedim.Aslı arkadaşıma katılıyorum hiç bir şey insan sağlığından daha önemli değil.mucize bir ilaç bile olsa insan yeme düzenini değiştirmediği sürece o kiloları tekrar almaya mahkum.bende kendimi bildim bileli kilo sorunu yaşıyorum ama hiç bir zaman bu tarz bir ilaç kullanmadım ne kadar bitkisel içerikte deseler inanmıyorum.161 boyundayım ve 82 kiloya çıktığımda yemenin sonu olmadığını geçte olsa anladım …önce kendi çabalarımla abur-cuburu kesip sonrasında da diyetisyene gidip dengeli ve sağlıklı bir liste aldım 6 ay boyunca devam ettim 20 kilo verdim…inanın ilk başladığımda 65 olsam bana yeter diyordum ve 65 e düşeceğime bile inanamıyordum.şimdi 65 in altındayım ve hedefim 55 inşallah…herkes soruyor ne yaptın diye ama bir gerçek var; bir keki bile yaparken ölçüsü dışında malzemeler koyarsanız eksik yada fazla o kek olmaz…ya insan vücudünu düşünün… bu zararlı ilaçlarla kendinize yaptığınız kötülüğü düşünün…küçükken bir tanıdığım demişti ki”İNSANIN KENDİNE YAPTIĞI KÖTÜLÜĞÜ KİMSE YAPAMAZ ”.o zamanlar çok saçma gelmiş hiç anlam verememiştim ama şimdi daha iyi anlıyorum…lütfen kendinize bunu yapmayın…bu kilolar 3-5 ayda alınmadık ki bu kadar kısa sürede verilsin.senelerin birikimi tabi ki biraz zor olabilir ama imkansız değil.zayıflamayı istiyorsanız hakkıyla yapın.sağlığınızdan olmayın.tek yapmanız yeme düzeninizi değiştirmek.bence insan gerçekten istiyorsa yapabilir…önemli olan geçici değil kalıcı ve sağlıklı kilo kaybıdır.sağlıkla kilolar vermeniz dileği ile…

  28. azra diyor ki:

    alıda editör gibi olmuş. maaşallah her mesaja cevap veriyo:):) ama aslıda kullanış b hapı. bi uyarıylada bırakmış. demekki bizimde doktorumuza gitmemiz gerekiyo. aslıyı kimse dikkate almıyo bence…

  29. aslı diyor ki:

    he öle oldğndan aslıya katılıyorm demişler:) kullnnlar yasamk istemeyenler demkki trk toplumu ne beklersn işte içnden böleleride cıkıo anlatrsn anlatrsn basmaz anca zararını görnce hak verrler

  30. belma diyor ki:

    arkadaşlar bazı yorumlar çok güzel ,bazıları olumsuz ama ne yapmalıyız tabiki saglık çok daha önemli ama olmuyor artık yıllardır bıktım gerçekten çare olur dedim aldım 15 gün oldu tık yok netten bi arkadaşla birlikte 2 kutu şipariş ettik arkadaşım şimdiden 3 kilo verdi ben çıldırmak üzereyim eşimle sorunlarım oluyor hareketli bir insanım faliyetlerim de var evde pinekleyip durmuyorum şimdiye kadar denemediğim yol kalmadı gibi ilk defada bu sitede olumsuz yorular okudum şimdiye kadar okuduğum hiç bir yorumda olumsuz yazan olmamıştı ben artık diyorumki bünyeden bünyeye fark var heralde benimde kaderim bu 36 yşındayım 3cocuk annesiyim ilk defa bu sene 90kiloya çıktım bu beni çok üzüyor yaza biraz zayıflamak istedim ama nafile zaten 75 lerdeykende çok rejim spor yapardım ama bu defa çok fazla kilom acil kilo vermem lazım acil.bende hastalık haline geldi bu tamamen ruh halimi etkiliyor kafama taktığım sürece hiç mutlu olamıyorum.