Kullanıcı Yorumları Tüketici Yorumları Müşteri Yorumları Ürün Yorumları

Örnek: kullanıcı yorumları, altın çilek, ttnet gibi..




Kimi Boy Uzatıcı Kullanıcı Yorumları

Kategorisi: Sağlık Ürünleri ve Bu Yazı Defa okunmuştur

Üretici Açıklaması: Neden Kimi Boy Uzatıcı?

1- Kimi hiç bir yan etki göstermeksizin boyunuzun uzamasına yardım eder.
2- Kimi kullanımı oldukça kolaydır, sadece ayakkabılarınızın içine yerleştirip, yürümektir. (Kimi’yi fitness ve spor yaparken de kullanabilirsiniz.)
3- Kimi, hemen hemen her yaştaki insan için etkilidir.
4- Kimi’nin boy uzatmadaki etkisi test edilmiş ve kanıtlanmıştır. Yıllarca süren bilimsel pek çok araştırma sonrasında bulunmuş tek üründür.
5- Kimi Refloxology (acupress) yöntemiyle, ayaklardaki akupunktur noktalarına, masaj yaparak boyunuzun uzamasını sağlar.

Kimi Boy Uzatma Tabanı Boyunuzu nasıl uzatır?

Kimi, bir akupunktur yöntemi olan refloxology’i kullanır.

Refloxology, ayak tabanlarından vücudun diğer bölgelerini uyarmasını sağlayan basınç (acupress) yöntemi ile sinir sistemine sinyaller gönderir. Bu sinyaller beynimize ulaşır. Beyin ona iletilen sinyaller doğrultusunda vücudunuzun düzenli çalışmasını sağlar. Sinir sistemi merkezi olan beyin, büyüme hormonlarını (hipofiz) da tetikleyerek, boyunuzun 5 ile 12 cm arasında uzamasına yardımcı olur. KIMI, Tokyo Üniversitesi Bilim adamları tarafından pek çok bilimsel araştırma ve testler sonucunda geliştirilmiş bir üründür.

Yorum yazmak için buraya tıklayın

kimi boy uzatıcı kullananların yorumları · kimi boy uzatıcı yorumları · kimi boy uzatıcı yorumlar · kımı kullanıcı yorumları · kimi boy uzatc ·

Kimi Boy Uzatıcı Kullanıcı Yorumları için 223 şikayet yada yorum yapılmış

  1. FATMA diyor ki:

    SELAM ARKADAŞLAR SAKIN ALMAYIN DERİM ÇÜNKÜ HİÇ Bİ FAYDASI YOK ALIPDA ELİNİZE GEÇİTİGİNDE BİLE İŞE YARAYIP YARAMADIGINI  ANLAYACAKSINIZ.. BOŞUNA PARA YANİİ

  2. gizem diyor ki:

    yine ben geldim kimiyi 20 gün kullandım 158 dim 160 oldum gerçekten iyi bi haber 160 ım şuan inşallah devam eder .

    • ayşe koç diyor ki:

      slm… şuan kaç yaşındsın ve hala kullanıyormusun şuanki boyun kaç? merak ettım gercekten yarıyormu dıye???

    • burak diyor ki:

      bırak yalanı ben 16 yaşındayım bol bol protein ve kalsiyum alıyorum 37. günüm ama 1cm bile uzamadım

  3. hadi oradan diyor ki:

    Arkadaşlar size tek söyleyeceğim şey şu ki ; hepiniz daha çok genç ve büyüme çağınızdasınız 16 ve 18 yaşında olan arkadaşlarım sizin tam olarak ergenlik döneminiz ver vücudunuz sürekli gelişim halinde uzadığınıza o kadar çok şaşırmayın ve ilk aldığınızda psikolojik olarak zaten etkileniyorsunuz ve beyin ona göre komut veriyor..

  4. katre diyor ki:

    kullanan arkadaşlar bu alet çok kötü acıtmıyo mu nasıl o kadr uzun süre kullanmaya devam edebildiniz ben mi yanlış kullanıyorum acaba? 

  5. Gözde diyor ki:

    Tam 1 aydır sabah, akşam yarım saat yürürken takıyorum ayagıma,  henüz bi faydasını göremedim düzenli olarak taban eskiyene kadar kullanıcam sonucları aktarırım TEK SORUM KIMI TABANI ÇORAP GİYEREK Mİ KULLANILIYOR? bilgisi olan var mı 

  6. katre diyor ki:

    ya sadece bana mı acı veriyor doğru mu kullanmıyoum acaba? ben çorap giyiyorum, çorapsız nasıl yürünebilir ki.? biri nasıl kullandıgını yazabilir mi noktalı tarafı mı üste gelmek ayağa değmek zorunda. ?

  7. çağatay diyor ki:

    yaa ben bu ürünü 3 aydır kullanıyorum ama boyum sadce 1 cm uzadı benim merak ettiğim bazen çorabla birlikte kullanıyorm bu etkisini azaltır mı ve bu ürünü en fazla ne kadar süre ile kullanabilirim etkisi geçer mi veya azalır mı

  8. neşe diyor ki:

    bu ürün ciddi ciddi işe yarıyor mu. bazıları “işe yaramıyo” bazıları “ise çok iyi herkese tavsiye ediyorum” diyor. şimdi biz kime inanacaz. şimdi alırım bi etkisini göremezsem ne olacak..lütfen nasıl kullanılır,bi etkisi gerçekten var mı yok mu,kullanınca etkisi azalıyor mu yoksa bir yıl kadar kullanabilir miyiz, uykumuza falan dikkat etmemiz gerektiğini söylemştniz nasıl olacak yani hangi aralıklarda uyuyacaz..bünyeye göre değişiyor derken neyi kastettiniz???? güzelce bi açıklama olursa sevinirim, hani herkes tereddütte kalıyor…

  9. ELa diyor ki:

    bende bgn aldım yarn kullnmya baslıcam.. etkısını grrsem buraya yazrm

  10. ismet maral diyor ki:

    ya bende çok mrk ediyorum 1.67 boyundayım acaba işe yarıyormu kullanan birileri varsa yazsın gerçekten karasızım

  11. betül diyor ki:

    lütfen kullananlaaaaaaaar bir cevap yazsın gercekten işe yaramıyormu öteki sitelerde cok güzel yorumlar var acaba gercekten sirket sahiplerimi yazdırıyor işe yarıyorsa lütfen cevap azın

  12. ELa diyor ki:

    bnm bgn 5.gnum.. ayklarm falan ağrımıo.. inş.. uzatr

  13. mary salcı diyor ki:

    arkadaşlar bende almak istiyorum ama korkuyorum sonuçta hormonlarla alakalı bir şey tamam belki boy uzatır ama ya bide kilo aldırırsa ya da kıllanma yaşanırsa hormon öyle basite alınacak bir şey değil o yüzden kullananlar buna dikkat etsin eğer böyle bir yan etki gösteririse lütfen buraya yazsın ayrıca lütfen yaşınızıda yazın.

  14. enginn diyor ki:

    arkadaşlar öncelikle şunu söylemeliyim ki herkes bir yol tutturmuş gidiyor.kısacası herkes para peşinde.yorumların hepsini okudum hiçbirisi ağır basmıyor.ben vücut geliştirme yapıyorum yaşım 21 hem boyum uzadı hem kilo aldım.boyunu uzatmak isteyen arkadaşlarıma asılı kalsınlar.barfiks borusu alın evinize kurun.hem vücudunuz gelişir dinlenir boyunuzda uzar.böyle para tuzaklarına kanmayın.barfiks demiri de 40-50 lira civarı.bide bitkisel yollara başvurun anlayan insanlara danışın.170 lira para verip 3 ayda 1cm uzayacaksa boyum eğer gerek yok.

  15. kadir diyor ki:

    allah aşkına boy problemi bugun insanların en çok düşündüğü bi problem yanımıosam sadece hayatını surduremicek kadar kısa olan insanlar için bi ameliyat war oda riskli yani bunun da fiyatı 30.000 tl şimdi soruorum bu kadar ağır bi problemi 170 tl’yle nası basınızdan savacaksınız
    insanları kandırmanın en güzel yoludur insanın duymak istedeği şeyi soyleyerek kardırmadır sizde kendinizi bu şekilde avutuosunuz
    bence erkeksen 1.65 ve ustu kızlarda ise 1.60 ve uzeri yeterli bende 1.69um ama gayette güzel duruo bugun dünya ya bakıon en yakısıklı ve güzel ünlüler genelde kısa boylu
    brad pitt tarkan murat dalkılıc
    beren saat vs…
    bu yuzden sıkmayın canınızı bende butun yorumları okudum bana da pek inandırıcı gelmıo
    ama spor yapın derim yine de selametle

  16. volkan diyor ki:

    arkadaşlar bu tarz ürünlerden zaten net bişey beklenemez ki sadece amacınıza hizmet edecek desdek niteliğinde bi üründür boy uzaması insanın uyuma düzenine ,beslenme tarzına ,yaptığı spora yada yaptığı spor sıklığına bağlıdır.insanın düzgün bi fiziğinin olması günümüz şartlarında kolay bişey değil bunlar sabır isteyen şeyler…insanın fiziki özelliklerini değiştirmesi kolay değil zaten hemen hızlı bi değişimin olması o üründe bi sorun olduğunu gösterir.bende bu ürünü kullanmak isteyenlerden biriyim…

  17. ezgi diyor ki:

    abi hepiniz bişeylere çamur atma peşindesiniz

  18. ezgi diyor ki:

    yorum attım ama gözükmüoooooo

  19. ezgi diyor ki:

    abi biriniz gerçeği sölesn herkes birbirine çamur basıo

  20. ELa diyor ki:

    yaw arkds sz denemeden ne konusuosunz kı ve ayrıca herkeste işe yaramk zorundamı.. insanlarn umutlarını kırıosunuz.. bn 19 yasndayım 156.5 boyndaydım kimiyi 13 gndr kullanıorm 1.5 cm uzamaşm.. ölçtğümde inanmadm hem anneme hem babama ölçtürdüm.. eskı boyumu dvara cızmıstm ondan 1.5 cm uzunum.. kullanmayanlar bilip bilmeden bi yorum atmasın

    • kader yalta diyor ki:

      ela lütfen doğruyu söyler misin gerçekten yaşım 15 boyum 1.59 acil uzamam lazım kımı işe yarıyor mu cevabını beklyrm

    • burcu taskın diyor ki:

      ela msn adresını verırmısın kullanan ve fayda gören biriyle knusmak ısterm :/

  21. mary diyor ki:

    oha… Ela gerçekten 13 günde 1.5 cm uzadın mı ay valla şok oldum. peki 13 günün nasıl geçti ayakların ağrıdı mı ya da spor yapın mı günda kaç dakka yürüdün biraz bilgi verebilir misin?

  22. ELa diyor ki:

    hyr ayaklarım ağrımadı.. ilk gnlerde baş parmağmn altında böle su toplanır gbi oldu ama gecti..25 dk falan yurudum 5 dk ta gerilme harektleri yptım sabh ve aksam ytmadan öncede 1 bardak süt içtim o kadr… daha etkısı olur mu bilmıorm 10 cm uzamak istiorm inş. uzarım.. buraya yazarm

  23. ELa diyor ki:

    sabah ve aksam yatmadan önce 25 dk yuruyp 5 dk gerlme hrktleri yptm

  24. mary diyor ki:

    teşekkürler Ela ay valla böyle olumlu yorumları görmek içimi rahatlatıyor bi sürü kişi işe yaramaz para tuzağı filan diyo morelimi bozuyorlar

    • ELa diyor ki:

      bnmde cok mralım bozuluodu öle yorumları grnce..bi yan etkısı yk denemekten zarr gelmez.. kycek bişymde yk zaten

    • burcu taskın diyor ki:

      vala bende işe yaramaz para tuzagı gıbısınden yorumlar gorunce morelım bozuluo mary inş işe yarar

  25. ELa diyor ki:

    ben okdğm zamnlr bnmde morlm bzluodu.. yan etkısı yk.. denemkten zarr gelmez kybetcek bşym yk

    • burak diyor ki:

      seni de kandırmışlar acıdım

  26. ELa diyor ki:

    kybedecek bşym yk

  27. can diyor ki:

    ela boy uzuyormu gerçakten nasıl giyilip nasıl yaptığını söylersen

  28. can diyor ki:

    bide yaşın kaç

  29. mary diyor ki:

    19 yaşındaymış önceki sayfada yazdı.

  30. akın diyor ki:

    arkadaslar bende almak istiyorum cok arastırdım ve kullananlar var hiçbi işe yaramadıgnı söylüyorlar.?

Konuya Yorum Yazın..